zaterdag 10 juli 2010

Kelder...


Ik heb me al zolang voorgenomen om de kelder uit te mesten. Dapper als ik ben heb ik vanochtend al een beginnetje gemaakt. Wat een puinhoop! Ik kom er weer achter dat ik gewoon té veel bewaar! Schoenen...zoveel schoenen! Niet van mij hoor, van de kids. Ik denk...even zo snel uit m'n hoofd dat er wel 40 paar schoenen liggen; voetbalschoenen, slippers, laarzen en tig paar sneakers! Uitzoeken en weggooien dus! Dus ik duik zo weer de kelder in. En als mijn kelder nou z'n sfeertje had als op de foto's... Helaas!

Groetjes! Ilona

...trouwens wel lekker koel in de kelder!

14 opmerkingen:

  1. Ja geweldig, met zo'n kelder kun je ook wel 40 paar schoenen kwijt :))
    toch een goed plan idd om met deze temperaturen dat klusje te klaren, het zal de koelste plek van het huis wel zijn op het moment!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, dat zijn echt prachtige kelders. Daar zou ik nu hele dagen in liggen lezen met een wijntje erbij denk ik :-))
    Ik durf niet eens in onze kelder, ik ga wel in onze grote oude inloop kluis zitten vandaag denk ik!
    Succes met uitzoeken..
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor zo’n kelder teken ik voor,wauw maar,helaas wij moeten het met minder doen ben er ook tevreden mee.

    Succes met het uitzoeken vandaag.

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OOOh ik zou willen dat ik zo'n kelder had dan zat ik er nu in!! hihi
    Wat is het warm hé!!
    Wat een plaatje zeg
    Ik wens je een heel fijn weekend
    groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alleen het woord kelder maakt me een ietwat jaloers eigenlijk.
    Dat lijkt me nou zo super...ik weet nog wel van vroeger dat mijn moeder er één had.
    Maar ja.....in die moderne huizen hoef je zoiets niet te verwachten...(zelfs niet in een huis van 35 jaar oud)
    Maar ja...aan de andere kant, dan lag hij hier waarschijnlijk ook vol met schoenen en rommel....zo goed ken ik mezelf nu ook weer wel.
    Als ik zie wat er op de zolder ligt (en dat bewaar ik echt niet allemaal zelf hoor!!)
    Sterkte met opruimen...het is natuurlijk wel lekker koel in zo'n kelder!!!

    liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Volgend mij.is het heerlijk koel in de kelder............en een lekker sfeertje kun je maken toch?? jij zeker !!! succes !! liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een goed idee dat je schrijft dat het zo koel is in kelder, het is dat wij er nog ramen hebben staan, anders wist ik het wel..hihi

    Groetjes van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, wilde net zeggen dat het wel lekker koel is in de kelder, maar als je dan weer naar boven komt...BAM....
    Succes
    fijn weekend, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kom eraan om je te helpen hi hi...bij jou is het tenminste koel! En dan komen we na middernacht weer tevoorschijn, als het buiten weer te doen is hi hi!

    Je zult zo'n prachtkelder als op de foto hebben!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Ilona,

    Ja die kelder, dat is bij ons ook inderdaad een volle boel, alhoewel het vol staat met potjes en flesjes die ik graag wil gebruiken voor het inmaken. Het zou wel goed zijn om het geheel eens schoon te maken en een likje verf. Ook wij bezitten niet zo,n mooie gewelven kelder, helaas. Maar och, wij hebben er in ieder geval een. Als het te heet wordt buiten kun je misschien in de opgeruimde kelder dineren, met kaarslicht,

    goed weekend, groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi =)

    Hope you are alright in the heat we having...Such a basement would be nice...and sit with a glas of wine...
    Have a nice Sunday!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou lekker dat jij je kelder weer op orde hebt :) moeilijk he om schoenen weg te doen haha....ik heb dat met jurkjes van mijn dochter, ze zijn dan nog zóóó leuk, past ze ze niet meer, snikk, gaat snel he?

    Dat plaatje van die kelder is gewoon gemeen, zo mooi! :))

    Fijne zondag voor jou!

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooh heerlijk zo'n kelder, daar is het nu goed vertoeven, met dit hete weer...
    Succes met ruimen
    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tja das natuurlijk wel een droomkelder..

    Veel plezier vanavond!!!

    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen