donderdag 11 november 2010

Bang..!


Na weken met zeurende kiespijn (en met vlagen tegen het plafond...!) wordt vanmiddag mijn kies getrokken... Gisteren heb ik al een behandeling gehad. Geboord, gevuld...maar nog steeds pijn! De tandarts heeft de beslissing genomen dat de kies toch maar getrokken moet worden. Maar ik ben bang. Nooit was ik bang voor de tandarts. Ben bang geworden na alle vreselijke horror verhalen die ik hoor over afgebroken kiezen die operatief verwijderd moeten worden; maak me gek! Nog anderhalf uur wachten...!



Wish me luck..!?

19 opmerkingen:

  1. Sterkte gewenst!

    Hartelijke groet,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel veel sterkt ik voel met je mee!
    het gaat goed!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niet naar luisteren naar die verhalen. Als je ergens aan geholpen moet worden gaan mensen altijd de meest nare verhalen vertellen.
    Het zal echt wel goed gaan en dan ben je in iedergeval van die rot pijn af.
    Succes Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mensen vertellen altijd alleen maar de horrorverhalen, en het lijkt altijd alsof ze dat leuk vinden ook nog!
    Komt goed,laten verdoven, tandarts doet het al langer dan vandaag!

    SUCCES

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee...veel sterkte, en het komt vast goed!!
    Ik herken dit..na veel tandarts bezoeken moest op 1e kerstdag ook nog eens een kies getrokken worden, nou ik kan je vertellen..het lucht op!
    En zolang de tandarts het zelf ziet zitten dan komt het goed hoor!
    Hou je taai!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik snap je angst hoor. Heb zelf jaren getobt met kiezen en wortelkanaalbehandelingen en noem het maar op, maar trekken is altijd goed gegaan, en ik weet zeker dat de tandarts foto's gemaakt heeft van de kies, en dat hij gezien heeft dat hij hem zonder complicaties eruit kan trekken, dus probeer vol vertrouwen de stoel in te gaan. Ik leef met je mee en wens je veel sterkte toe, en weet, dat het na vanmiddag alleen maar beter kan gaan.
    Succes!!! liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel sterkte meid, de tandarts praat me er niet van, ga ook altijd vol zenuwen naar toe.

    Succes en hopelijk valt het mee voor je

    BeantwoordenVerwijderen
  8. HET KOMT ALLEMAAL GOED HOOR!!!
    STRAKS BEN JE BLIJ DAT JE VAN DE KIESPIJN AF BEN.

    LIEVE GROET,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Acj meissie komt goed !!! de jouwe vliegt er in een keer uit zonder problemen !!! hou vol je kan het !!! liefs sterkte van mij.......

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel, heel veel sterkte, ik ben ook zo'n angsthaas bij de tandarts. Hoop dat het allemaal goed gaat. Laat je ff weten hoe het is gegaan.

    Sterkte nogmaals,
    liefs,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bij mijn tandarst hing vroeger altijd een bordje met de tekst "Men lijdt het meest aan het lijden dat men vreest".

    Mijn ervaring is dat er wel een kern van waarheid in zit...ik hoop dat jij het daar straks ook helemaal mee eens bent (want dan is het meegevallen voor je...)!

    Sterkte! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kan je er verhalen van vertellen......;(
    Toch maar nog even niet.....
    STerkte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je zal het nu wel achter de rug hebben!!
    Ach meissie...laat je toch niet gek maken door iedereen!!
    Dat is net als dat je bevallen moet, dan komen ook de meeste gruwel verhalen op de proppen.
    mensen smullen hier soms van.
    Onze tandarts trekt zelf niet eens meer, die stuurt je direkt door naar de kaakchirurg....dan ben je vast op de goede plek denk ik dan maar.

    Nou hoop dat het mee gevallen is.

    liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou de behandeling is nu achter de rug gelukkig! Mischien heb je nu nog pijn maar ben je lekker thuis, viel het mee of tegen? Je ervaart het zelf toch vaak anders, sterkte en laat gauw iets van je horen! Lieve groet Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oei waarschijnlijk is het nu achter de rug, alles goed gegaan??

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Iloon....hoe is het nu? Blij dat het achter de rug is??;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi lieve Ilona,

    Ik hoop dat het is meegevallen!!

    Ook ik heb angst voor de tandarts en begrijp heel goed je gevoel en leef met je mee.

    Beterschap!!

    Lieve groetjes,
    Taamr

    BeantwoordenVerwijderen