dinsdag 7 december 2010

10 x Gedachten..!


Pssttt... ik heb (nog net) geen Add hoor maar vond het plaatje zo grappig ;)


Lynda was nieuwsgierig naar 10 van mijn gedachten. Oké Lynda, daar komen ze;

01) Heb zin in snoep!
02) Licht in de bijkeuken brandt nog...!
03) Vegeten vis uit de vriezer te halen... Lekker slim Loon. Snel doen!
04) Kan ik dan ook gelijk het licht in de bijkeuken uitdoen ;)
05) Lijkt wel of het elk uur een graadje kouder wordt buiten....de daarop volgende gedachte; vanavond lekker weer in m'n warme bedje!!
06) Echt zin in snoep!!
07) Wat is het buiten mooi wit. De bomen hebben een laagje ijs en daarop is vanmiddag een beetje sneeuw gevallen. Erg mooi!
08) Wat is het ook een lekker ding die hond van mij!
09) Zie iemand voorovergebogen op de fiets. Ze heeft het koud. Zie het aan haar gezicht. "Hoe sterk is de eenzame fietser die kromgebogen over z'n stuur tegen de wind....." gaat door m'n hoofd....!
10) Actie Loon; nog zo veel te doen!


Zomaar wat dingen die de afgelopen 5 minuten door mijn hoofd schoten. Nu is het de bedoeling dat ik vraag naar 10 gedachten van 3 bloggers. Oke komt ie;

Ben benieuwd naar de gedachten van;

Anja van Thuis bij Anja (die ik vanochtend al vroeg aan de telefoon had met een heel bijzonder gevalletje...)

Pauline van Logement it Foarhûs die ik vorige week heb mogen ontmoeten (samen met haar kleindochter die helemaal in de ban was van Sinterklaas!!)

Heidi van La Flotte; haar hoofd móet op het moment wel bommetje vol zitten met allemaal ideetjes voor leuke kerstdecoraties!

Dan voor alle mensen die voor aanstaande vrijdagavond nog geen plannen hebben; van 17.00 uur tot 21.00 uur is er een leuke kerstmarkt in Hoogkerk aan de Kerkstraat (bij de tapijthal). Hapjes, drankjes en leuke kraampjes (Tierlantijn; present!)




8 opmerkingen:

  1. Wat kan het spoken in je hoofd hihi......ik heb ook zin in snoep....eigenlijk chocolade.
    Trouwens een leuke tekst op dat shirt hihi.
    Nou meis, ik ga op zoek naar.......
    Fijne avond en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het heerlijk om te lezen
    ik had ook zin in snoep... met nadruk om had!!;)
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ahahahahaha dat shirt!!!!.......je snapt dat we nu OOK benieuwd zijn naar dat aparte gevalletje he:D!!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha ik kan gedachten lezen!
    Leuk!
    fijne avond
    LIefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ilona,
    Ben erg blij dat het goed komt met het gevalletje hi..hi!! Ik had al zorg om mijn knijpertjes. Gedachtes volgen, alleen de nette!!!
    Lieve groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja hoor, jij wilt mijn gedachten écht niet weten...dat is net zo'n chaotische put waar geen bodem in zicht is!

    Jij denkt nu dat ik met kerstdecoraties in mijn hoofd zit...en dat is ook wel waar want ik ben in blogland aan het rondkijken of ik iets leuks zie om voor mezelf te maken maar helaas, nog niets gevonden!

    Maar ik ben 's ochtends op mijn best met 1001 gedachten dus het wordt een ochtendblogje van de week!

    grtjssss

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig shirt! Herkenbaar!

    Leuk hoor om even je gedachten te lezen!

    Groetjes
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thank you for your nice comment...i like your christmasthre so much.
    Love...Ellen

    BeantwoordenVerwijderen