zondag 5 december 2010

XMAS Boys...! II




4 opmerkingen:

  1. Leuke lampjes! Maar die stoel vind ik helemaal te leuk!!
    JE rendieren uit de vorige post zijn zeker leuk voor de boys. Hebben ze die op hun kamer of zo? Leuk ook met die letters erbij. Heb je foto's van die leuke kamers? Wil eigenlijk wel meer zien..haha! We willen de kamer van zoonlief nog leuker maken...ideetjes opdoen is dan wel heel leuk ;-)
    Mooi dekbedovertek ook. Waar haal je het toch allemaal vandaan? (meestal wel flink prijzig denk ik)
    Lieve groet en geniet maar lekker van je kerstvoorbereidingen! Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jij hebt altijd van die "lekkermaak"postjes!!! Die lampjes!!! Te lief gewoon!(stoel kijk ik niet naar, ga ik kwijlen ;)).
    Je hebt er zin in, twee logjes op 1 dag...WOEHOE!!!!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sinterklaas is uitgezwaaid dus ook ik ga nu denken over kerstversiering. Al past er in ons kleine huis niet veel, elk jaar wil ik toch heel graag iets moois erbij..
    En al die inspiratie op de blogs is heerlijk!!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat n schattige sterrenverlichting ,heel apart
    Gr Amy

    BeantwoordenVerwijderen