zaterdag 4 juni 2011

Bye bye..!

De keet is niet meer... Gisteren is hij vertrokken. Hij heeft een plaatsje gekregen op een camping in Callantsoog. Momenteel ondergaat hij een grote verbouwing en over een aantal weekjes is hij omgetoverd tot zomerhuisje..!









Ik heb de keet destijds gekocht als tijdelijk onderkomen voor de winkel. Dat tijdelijk is uiteindelijk 2 jaar geworden. Het was gezellig & knus...in de zomerdagen.

Inmiddels heeft deze keet plaats gemaakt voor een nieuwe. Bijna 3 keer zo groot als deze! Dus; ruimte! En ruimte kan ik heel goed gebruiken! De nieuwe is iets minder romantisch als het oude modelletje. Iets stoerder! Laten we het trendy industrieel noemen ;) Nog een dikke 2 week "verbouwen" en dan kan ik gaan inrichten (foto's volgen). Kan niet wachten..!!

Allemaal een fijn weekend! Enjoy!!!

22 opmerkingen:

  1. ennnn dat vakantiehuisje is dan ook van jou?????(ik zie overal kansen zie je dat??:))
    SPANNEND!!!!!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook heel nieuwsgierig!
    Liefs Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Meis,ik ben super benieuwd,gaat vast heel erg leuk worden allemaal,fijne avond,xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kom gauw ff kijken schat! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wat jammer dat die mooie keet weg is maar wat leuk om met een nieuw project te beginnen.
    Succes Francoise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig zomerhuisje krijg je straks Ilona. Heerlijk genieten aan zee.
    Ben benieuwd hoe het allemaal wordt.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wel heerlijk zoveel ruimte!! en ik hoop net als Lynda dat je oude keet je nieuwe zomerhuis wordt:))
    succes met verbouwen het aankleden van je nieuwe onderkomen, ook wel weer heel leuk om te doen lijkt me!!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben erg benieuwd naar je nieuwe stoere keet .....en ik woon niet eens heel ver van je dus het moet toch een keer te doen zijn om eens te komen kijken in je winkel.

    Succes met verbouwen en veel plezier met het aankleden , we zien de foto's dan wel .....

    fijn weekend verder, hartelijke groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wel heerlijk hoor dat je nu zoveel extra ruimte krijgt, maar toch ook wel een heel beetje jammer; vind je oude 'keet' echt een plaatje. Succes met het inrichten van je nieuwe winkel; ben benieuwd wat je er voor moois van gaat maken.

    Nog een fijn weekend,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is echt een geweldig zomerhuisje!!
    Heerlijk hoor!!

    fijn weekend...liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jammer van die oergezellige, knusse, idd wel wat kleine voor al je spulletjes keet. Ik kan niet wachten op je nieuwe onderkomen.
    Groetjes,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oooh dan moeten wij maar eens gauw gaan boeken daar in Callantsoog. Mooiere plek kan je je toch niet wensen..
    Heel veel succes met inruimen!!
    Enne geniet nog wel even van de mooie zondag ☼
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. nou dan moet koffie tijd nog maar een keer komen als je klaar bent .... kunnen we het weer heel goed bekijken .. heel veel plezier met opbouwen van je nieuwe stek !!!!
    groetjes Viana

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben benieuwd, wacht met smart de nieuwe foto's af!!
    Veel succes. Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ben er van overtuigd dat de nieuwe keet ook weer een sfeervol plekje wordt, dat is je wel toevertrouwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Spannend...ben benieuwd !!...ik kan niet wachten...eerst maar even slapen we zijn net thuis......liefs fijne zondag van mij....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohh spannend,dan kun je nog veel meer spulletjes kwijt,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben benieuwd, jammer dat je zover weg woont.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ga deze zomer eens naar het noorden en kom dan ook eens jouw kant op.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik dacht al: bye bye keet..?? Maar gelukkig is er een stoere winkel voor in de plaats gekomen :)
    Moet zeggen dat ik ook wel benieuwd ben hoe het oudje het als vakantiehuisje zal doen...
    Succes met winkelklaar maken van de nieuwe aanwinst!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hi m sam parker i am a designer and now m working on blogs i m learn about the blogs when m searching blogs on Google then i was found your blog its good for me because your blog is very good your blogs design is very good i like it its really help me to get an idea about how to design a blog

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Beste,

    Kunt u contact met mij opnemen over niet geleverde goederen?

    Mvg,

    Anneloes

    BeantwoordenVerwijderen