vrijdag 15 juli 2011

Kijken jullie mee..?

Vandaag viel de nieuwe ariadne at Home op de mat. Een heerlijk nummer om in weg te dromen...


Een gezellige keuken. Zie dan dat leuke zoldertje met die leuke manden en met dat nog leukere kleine raampje...!



Ik zie mezelf al helemaal liggen in deze heerlijke hangmat. Kijk dat uitzicht!! Als ik dan helemaal uitgerust ben aanschuiven voor de lunch...(zie alleen wat stengeltjes selderij trouwens...! ;))



Na de lunch even opfrissen onder de buitendouche. Ja, ja, ik heb een levendige fantasie..! ;)



Manden. Véél manden! Kun je nooit genoeg van hebben als je zo'n verzamelaar bent als ik!


Zo leuk deze klapstoeltjes! Ik heb er ook een aantal in de winkel. Echte oude uit India! De wegwijsborden (heet dit zo?) zijn leuk om zelf te maken!

De VT-Wonen ligt nog in folie op me te wachten...!

15 opmerkingen:

  1. Hij Is weer leuk zeg wachten tot maandag dan komt hij in de winkel ....heerlijke fotos eruit .. wens je een fijn weekend ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja heb hem al een paar keer in de brievenbussen mogen stoppen vandaag :) BIJ anderen wel te verstaan, helaas niet bij mezelf. Maar ga hem wel kopen dit keer. De ene keer koop ik het wel en de andere keer niet, net zo het uitkomt en of er voor mij genoeg "leuks" in staat :)

    Geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier nog niet binnen, leuk om even een voorproefje te mogen zien en hoe..

    Ik wens je een heel fijn weekend met hopelijk heel veel zonnestralen, dan wordt het pas écht genieten ☼

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie het al, dat wordt genieten! Had hem net thuis gekregen en nog niet uitgepakt, maar nu ik de voorproefjes zie kan ik niet langer wachten hoor!
    Fijn weekend,
    Bertha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben net gelijk naar de brievenbus gerend toen ik je post zag en ja hoor hier lag hij er ook in...
    Ga hem zo even uitgebreid bekijken.

    Fijn weekend!
    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat vond ik het enige gave uit de At-Home eerlijk gezegd,vond er verder niet veel aan en ga het blad ook opzeggen,ben te lang lid geweest denk ik haha,wens je een fijn weekend,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Direct de boekhandel gebeld. Helaas, hier nog niet binnen:(

    Dus dank je wel voor het voorschot op leesplezier:)

    Fijn weekend

    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, dat ziet er mooi uit zeg. Inspirerende foto's en super leuke post.
    Door jouw teksten zie ik het helemaal voor me.
    fijn weekend,
    warme groet,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier viel gisteren de VT-Wonen op de mat.
    Leuk dat ik bij jou mee kan kijken in de ariadne at home, die lees ik wel eens bij mijn moeder. Geniet ervan,
    Fijn weekend,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hier lag de ariadne at home gistermiddag ook in de bus, maar hij zit nog in het plastic.. gistermiddag had ik hem klaargelegd samen met een pot thee toen de televisietoren in brand stond en we daar naar zijn gaan kijken.. heel bizar..
    vandaag gaan we naar mijn zoon, maar morgen ga ik lekker lezen in de ariadne!!

    fijn weekend,
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Spannend, ik wacht met smacht op de Ariadne.
    mooie plaatjes laat je ons al zien.
    Lieve groet en een fijn weekend
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A very happy Hello from Germany!

    I thought, I just have to say hello - because:
    1. I love your blog!
    ... and the style of your interieur!!!
    2. My name is Ilona, too!
    3. Same age ;-)
    4. Mummy, toooooo!

    Have a wonderful weekend!!

    Lony x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dankjewel voor het meekijken in de Ariadne! Al een paar maanden lees ik daar niet meer in, want mijn moeder heeft haar abonnement niet verlengd. Is nu lid van de Seasons! Ook een prachtig blad...
    Maar nu... nu ben ik aan het lezen in de nieuwe VT-wonen. Staan ook prachtige dingen in. Vooral het vissershutje in Noorwegen: helemaal mijn ding! Gezien?

    Fijn weekend, groetjes, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heb vandaag de At Home gekocht, wel in het folie laten, want hij gaat mee op vakantie....Neem de de VT en de 101Woon ideeen ook nog maar mee...(al heb ik die wel al opengemaakt!)Zo heerlijk al die woonbladen..
    Fijne Zomer! Lfs Mir

    BeantwoordenVerwijderen