zondag 11 september 2011

Paint It Black..!

Na eerst héél veel vierkantemeters buiten gekwast te hebben zijn de kast en verfpot nu weer naar binnen verhuisd.

De muren had ik een aantal weken geleden al fris spierwit gemaakt. Een snufje zwart maakt het lekker stoer!





De locker doet dienst als garderobekast. Vanaf nu is het dus gedaan met rondslingerende jassen, tassen en schoenen..(yeah Lona, dream on..)





(Teirlantijn..grappemakers hier in huis..;)


De televisie weer mooi verborgen in een dichte kast..!






Morgen ga ik weer over op wit. De dakgoot moet geverfd. Nu maar hopen dat het morgen droogt blijft....!

Fijne zondagavond!!

17 opmerkingen:

  1. Oh, super mooi geworden met de stoere zwarte kleur.
    Heerlijk de tv in een kast..... en alle jassen, schoenen etc;-)
    En nu hopen dat het morgen droog blijft!
    Klus ze.....verder
    Fijne week,

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dat ziet er weer super uit.
    Hier helaas geen tv in de kast, maar och je kunt niet alles hebben hé. haha....
    Ik hoop voor je dat het droog blijft.

    Fijne avond
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooo Ilooooon die lockers...hoe kom je daar nou weer aan??? En dat kleed he..die ster......*sjucht*....
    En die tv...die HAD ik in de kast he...totdat model MONSTER ineens aan de muur moest....het zal je tijd duren dus geniet ervan!!;)

    LEIFS(grappemakersvirus;))

    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee Loontje,

    Prachtig allemaal hoor. Ik heb t vanmiddag met mijn eigen ogen mogen aanschouwen. Locker is prachtig !
    Pfff, heb je nog niet genoeg van al dat geschilder? Knap hoor !
    Saluti xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely lovely photos :-)
    I'd like to move in to your house :-) :-)

    Have a nice evening

    Malin (www.levalite.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig zeg.....en idd stoer met dat snufje zwart....ik houd er van.
    Fijne avond
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie combi van wit&zwart. De lockers vind ik erg mooi; een extra stoer detail.

    Fijne avond en succes morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ging je dus met die zwarte verf doen.
    Mooi geworden hoor. En die locker is echt super gaaf.
    Iedere keer als ik bij jou hier langs kom dan denk ik ja toch de muren wit omdat het bij jou zo lekker licht is......zucht.
    Lieve groet,
    Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. geweldig al dat wit...en dat dat vleugje zwart...dat maakt het helemaal af.

    liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig allemaal.
    Hier heb ik 3 kleine kids, dus niets is en blijft wit helaas, maar ik vind het prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige sfeer heb je in huis,de locker vind ik erg gaaf! Ik moet ook nog veel vereven,maar ben het even zat,ik wens je een fijne week,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk met dat zwart erbij.
    een dan die grappenmakers haha humor
    liefs
    Tamara ZDOOM (echt een grsppenmakervirus)
    ik kan niet onder mijn eigen acc bij jou reageren... dan maar anoniem

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wil gewoon naast jouw wonen en kom terug naar Nld. nu nog het Groningsedialect leren hahahah....

    Kram

    Ps. waarschijnlijk kom ik met het Zweeds ook wel een heel eind hahahah

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Ilona,
    Ik vind zojuist jouw blog, wat ontzettend leuk is het! Groetjes, Maureen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. nou breng hem even voorbij lap ik het je wel op, zo gebeurd ....hihihi ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Te gek Ilona, ziet er superstrak uit!

    BeantwoordenVerwijderen