donderdag 15 september 2011

Super Herfst Give Away...!

Drie dames, één gedachte...

Diana, Chantal en Lynda staken hun knappe koppies bijelkaar nadat ze hun onvrede hadden uitgesproken over het feit dat de zomer tegenwoordig geruisloos over gaat in winter. Pepernoten in september? No way!




De dames organiseerden de SHGA (superherfstgiveway); omdat de herfst niet vergeten mag worden. Ze trommelden in no time tig sponsoren bij elkaar die samen een bijdrage leverden aan een zeer goed gevuld verrassingspakket!

Wil jij ook kans maken op dit pakket? Klik dan snel op de link rechts boven en volg de instructies..!

Ik wens jullie allemaal een hele gezellige herfst!

7 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat jij ook meedoet als sponsor Ilona, het is echt een fantastische give away

    Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee van de dames,

    Ik heb je blog net even op mijn twitter
    gezet...Ik vind het zo'n leuk idee.SHGA.

    nou fijn weekend en
    FALL in LOVE...
    Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat jij hier ook aan mee doet, en wat een idee van die drie....

    fijn weekend, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van zomer direct naar winter???? Herfst vergeten???? Uh???? Nog niets van gemerkt!
    De herfst manifesteert zich dit jaar op en top in onze tuin dus zomaar de herfst overslaan, daar kan toch gewoon geen sprake van zijn, die is er gewoon.
    Veel plezier met jullie supergiveaway!!!!
    Bye,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een superleuk idee om de herfst in het zonnetje te zetten en geweldig dat jij dit leuke idee sponsort.

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hm, hm, beetje met het schaamrood op de kaken moet ik het drietal dat deze supergiveaway organiseert toch gelijk geven. Bij het boodschappen doen deze voormiddag stond net bij de kassa alle Sinterklaas/Sint-Maarten chocolade, marsepein en meer van die snoeperijen al uitgestald!!!! Dat gaat me dus ook wat te vlug en ik moest onmiddellijk aan jou en deze giveaway denken en verdorie, inderdaad, de herfst wordt op die manier bijna overgeslagen!!!! Terwijl ik het zo'n fantastisch seizoen vind. Dit moest ik toch even kwijt vooral na mijn verwonderde reactie van gisteren ;-) Groetjes en fijn HERFSTweekend (en het belooft echt herfst te worden...)!!!
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hoor, doen we saampies mee. Gezelli!
    Waar is jou plaatje nou met eekhoorn. Dat mooie paarse plaatje??
    Ja waar??
    xx

    BeantwoordenVerwijderen