dinsdag 6 december 2011

Hectiek!

November; Wat een hectiche maand...

Zo werd Tierlantijn een aantal keren genoemd in zowel het VT-Wonen decembernummer als in de VT-Wonen Winterpret special. Voor degenen die deze edities nog niet gezien hebben; een absolute aanrader! Heerlijk veel winter(kerst)inspiratie! Echt genieten...!





Zo organiseerden wij het jaarlijks "kerstopenhuis". De drukte van de voorbereidingen en de super gezellige dag zijn al weer geschiedenis. Ik kijk terug op een zeer geslaagde dag...!



Zo woedde er een brandje in mijn huis met alle vervelende gevolgen van dien...!







Van bloggen komt door de hectiek niet veel. Ik neem wel een kijkje op jullie blogs en wat is het allemaal al lekker in kerstsfeer! Ondanks de rommel toch ook een beetje kerstsfeer hier in huis...! Thanx to Marion die me een pakketje stuurde als pleister op de (brand) wond ;)






27 opmerkingen:

  1. Jeetje meis...wat een ravage !!
    Wat zullen jullie geschrokken zijn!!
    Wat lief van Marion dat ze jou dit mooie pakketje stuurde.
    Dat kon je wel even gebruiken hè!!
    Nou succes met alles.

    liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik miste je al een beetje!
    Maar nu begrijp ik waarom.
    Jeetje wat een ravage en een drama die brand, uit je worden begrijp ik dat het opzich een klein brandje was maar de troep,schrik en rompslomp die je ervan hebt lijkt me vreselijk.
    Ik hoop dat met jou en je jongens alles verder goed is en dat jullie inmiddels van alle schrik zijn bekomen.
    Je pleister op de brandwond is schattig en past helemaal bij jou en ik wil je feliciteren met je verdiende publiciteit in de bladen.
    Geniet ervan en hoop dat je de komende periode kunt gaan genieten

    Lieve groet,
    Tamar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ilooon, wat een hectiek zo net voor de kerst!
    Hopelijk heb je de rust weer een beetje gevonden en kan je door met waar je goed in bent; mooie blogs schrijven, inkopen van gigantisch mooie dingen en je mooie site waar ik zo'n fan van ben! Alvast fijne dagen gewenst.... lieve groetjes, Pamela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och gossie, wat een ellende! Wat zullen jullie geschrokken zijn. En dan juist in deze drukke tijd van openhuis, sint en kerst. Gelukkig heb je alweer gezellig sfeerhoekjes kunnen maken; ze zijn leuk je boompjes.
    Ik heb de VT Wonen nog niet gezien, maar ik zal er zeker binnenkort naar kijken. Leuke reclame voor je.
    Fijne decembermaand.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Brand...wat zullen jullie geschrokken zijn! Vergeten doe je zoiets natuurlijk nooit. Geniet dus maar extra van het geslaagde open huis en alle andere leuke dingen.
    Ik heb de vermelding in de VT Wonen een paar keer gezien en omdat ik pas blog en hier wel eens via via kwam kijken viel het mij op! Leuk hoor.
    Sterkte en een fijne decembermaand!
    Groetjes Kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He Ilona,jeetje,wat een schrik en,wat een ellende,ik hoop dat alles gauw weer in orde zal komen en dat jullie zelf niets hebben,wat super lief van Marion en,wat leuk dat je in de VT Wonen staat,toppie,hoor,xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat goed dat je een paar keer vermeld word,altijd fijn en ochh je brand,wat vreselijk naar voor je,ik hoop geen dierbare spulletjes,superlief van Basic Label,ze heeft echt prachtige spulletjes,lieve groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schrik zeg. Gelukkig is het hierbij gebleven al is dat al erg genoeg. Wat leuk die vermeldingen!!


    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een brandje... oh bah wat naar! gelukkig ook lichtpuntjes (rare woordspeling trouwens in dit geval..) de vermelding in de VT wonen en een lief pakketje, superleuk!

    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb net de VT Wonen gekocht, dus zal straks eens kijken! Maar wat zul jij geschokken zijn joh.. brrrrr. Hopelijk ben je over de schik heen, en hoop ik dat je nog een fijne decembermaand mag beleven.

    Lieve groet van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooh wat erg dit. Ik zat van de week nog aan je te denken, ik zie geen posten meer langskomen. Dus dit is de rede. Ik hoop dat je niet té veel schade hebt in je huis en in je hoofd, want ook daar kan je schade oplopen. Geef het allemaal een plekje zodat je toch van deze mooie december maand kan genieten.
    Het pakketje van Marion heeft hopelijk veel goeds voor je gedaan!!

    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief gebaar van Marion......meid wat erg dat brandje......tjee.....ik hoop dat alles weer netjes is........liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik had je wel gezien in VT wonen, Leuk hoor! Wat een pech met die brand, net in deze drukke tijd zul je net zien...gelukkig geen persoonlijke ongemakken dat is dan weer een geluk toch? Groetjes Greta

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jemig, brand, wat een schrik! Hopelijk is de schade te overzien?

    Superleuk dat je webshop in VT Wonen wordt genoemd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh,wat errug!!!! Een brand....wat een toestand,maar gelukkig zijn jullie allemaal ok!!
    Die Winteropenhuis was geweldig!! Vorige donderdag ben ik nog bij je geweest...winkel dicht..om 14.00 uur snapte er niets van....Nu weet ik waarom...Heel veel sterkte toegewenst!!
    Groetjes uit Zevenhuizen,
    Ina van Dijk

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh meid, wat erg...)
    Gelukkig is er geen lichamelijke letsel.
    En ik zag het leuke hoekje al bij Marion. Staat erg leuk.
    Hoop dat je weer een beetje op orde bent.
    En een vermelding in zo'n boek is natuurlijk helemaal goed.

    Succes met alles.
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat is helemaal niet zo prettig en ook nog zo vlak voor de feestdagen, wat lief dat je een leuk cadeautje gekregen hebt. Ik wens je veel succes met het opknappen en hoop dat je toch leuke feestdagen krijgt....groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heftig! Lief dat je van Marion mooie kadootjes mocht ontvangen. Gefeliciteerd met je vermeldingen; altijd leuk.

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. O jee!!!! Ik hoop dat alles al weer een beetje aan kant is....

    BeantwoordenVerwijderen
  20. oooooo meid wat erg ..... ik hoop dat alles al een beetje opgeruimd is en dat de reuk al minder is ...en dan net nu voor de drukke maand
    ik vind het echt super erg voor je ..
    Toch bij deze heel veel geluk met alles aan de kant te krijgen ... liefs Viana

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heftig en zo herkenbaar. Bij mij ook allemaal hectisch op dit moment.
    Ik wens je veel sterkte met alles.
    warme groet,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jeetje wat een toestand bij jou! En dat net in deze tijd... Gelukkig heb je naast de negatieve dingen ook positieve!
    Ik hoop dat je huis weer gauw opgeknapt is!
    Lieve groet,
    Joanike

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh, wat erg!!
    Zo lief dat je dan even verrast wordt.
    Leuk al die vermeldingen!!
    Sterkte en succes met alles.....
    Alle goeds!

    Lieve groet,
    Harriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Jeetje, dat is schrikken!!!
    "Gelukkig" alleen materiële schade....Succes weer met opknappen!
    Groeten Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  25. I love how you added a new twist to the idea of a Christmas tree! Fantastic and creative! I had to post it on my blog:-) Cheers, Igor xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  26. O wat erg ,een brand in je huis ,al de troep die je ervan hebt he ?
    Verder heb je weer leuke kerstitems erop staan
    nou sterkte hoor
    Gr Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hey Ilona, wat erg joh, hoe komt dat zo??
    Succes met opknappen.
    Groetjes Soraya

    BeantwoordenVerwijderen