zondag 12 februari 2012

In de bladen...!

Even een kijkje in de bladen die afgelopen week bij mij op de mat vielen;

VT wonen; Zo eenvoudig; een witte muur, een blokkwast en een pot zwarte verf!




Vt wonen; Bij het zien van deze panden slaat mijn fantasie op hol... Wat zit er achter die muren? Het rechterpand met de grote ramen; Love it!




VT wonen: Gaaf toch deze trap?!




VT wonen; Een hele leuke manier om je klosjes verzameling op te bergen..!


VT wonen; Onlangs zijn de muren van mijn toilet onder handen genomen met schoolbordverf. Iedere bezoeker mag met een krijtje een leuk citaat achterlaten. Dit is wel een heel chique muurtje maar wat gaaf!!





De kast, de stoel, de vloer, de lamp... Een heel mooi geheel. Een soortgelijke lamp pronkt in mijn woonkamer evenals de stoel. Helaas kan ik op de mijne niet schommelen..;)



Dit stoere bed kwam ik tegen in de adriadne at Home. Hoe eenvoudig en onwijs leuk! Voor mij helaas niet te realiseren. Ik heb maar een heel klein slaapkamertje met ook nog schuine muren... Jammer!


Deze kamer kwam ik tegen in de ariadne at Home. Het kraakheldere wit van de bank met de mooie kussens, het verweerde van het tafeltje en het raam, het stoere van de eethoek op de achtergrond, de houten vloer... Een prachtig geheel!

6 opmerkingen:

  1. Mooie binnenkijkers in de VT wonen! Heb hem hier ook liggen!
    Net als je besloten hebt je abonnement op de Ariadne op te zeggen staan er plots ook stoere interieurs in!?!
    Fijne dag gewenst! Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk stoer!! En idd wat eenvoudig die witte muur met die zwarte kruizen..hou ik wel van.
    Fijne dag en lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om "de bladen" hier nog even tegen te komen... die VT binnenkijker foto's zijn wel mn favoriet! Stoeltje wil ik nog!!!! Ik zie hier trouwens heel veel... ik wil t, ik wil t, ik wil t dingen :-) Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is ook allemaal helemaal in jouw straatje, dus dat zal smullen geweest zijn!

    Fijn weekend, groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk he ,ideetjes opdoen ?
    Mooie fotos hoor
    Gr Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Via via op je blog terecht gekomen, ik ben je nieuwe volger!! Het zijn mooie plaatjes die precies bij je stijl passen. By the way ik doe mee met de give away!! En dan ook nog, wat ziet je webshop er goed uit. Nu ff genoeg geslijm. Gr. Jac....

    BeantwoordenVerwijderen