dinsdag 5 juni 2012

SHARE + LIKE = WIN!! Gratis Waitz Armband!

Yes!!! Ze zijn binnen! De leren banden en studs van Waitz! Je kunt eindeloos combineren met de losse leren banden en stud. De banden zijn in verschillende kleuren leverbaar en met de verschillende studs maak je er elke keer weer jouw unieke sieraad van. Wil jij kans maken op een complete set van 5 studs en een leren band? Surf dan naar de Tierlantijn facebook pagina ( http://www.facebook.com/tierlantijn ) Like Tierlantijn en Share het SHARE+LIKE=WIN bericht. Stel alvast jouw Favorite samen op www.tierlantijn.net Succes!

13 opmerkingen:

  1. ooo wat jammer nou ,ik heb geen facebook
    ze zijn leukkk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Join Facebook Amy! :) Leuk! Er zijn ook veel bloggers op facebook te vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaa die zijn leuk!! Weer wat anders dan Noosa. Ik ga je opzoeken op facebook en zeker liken, want deze wil ik de zomer wel dragen!
    Lieve groet,
    Karin (Mooi)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heb het allemaal gedaan hoor....wat zijn ze gaaf!
    heel veel plezier met de reacties die je krijgt!!

    fijne week
    groetjes manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ilona,
    Tsja....supergaaf deze armbanden en studs...maar ik heb geen facebook (en wil ook geen facebook) dus kan ik niet meedoen.
    Gelukkig heb ik net deze mooie armband besteld, kado voor mezelf!! En wie weet, hoop ik, krijg ik 'm vandaag al binnen!
    Dus deze kans gun ik een ander ook graag....leuke actie!
    Lieve groet, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou Ik ga deze kans niet laten lopen hoor , ik doe mee!!

    Lieve groet Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk, maar ik zit niet op facebook, kan ik ook zo 'liken"??????????? :-)
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe ook mee super gaaf,het staat op facebook.
    groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Ilona
    De blouse is goed aangekomen hoor, past precies. Nog bedankt en ik zal even naar Facebook gaan.
    groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen