zondag 12 augustus 2012

In de Bladen; VT-Wonen

Heel veel mooie binnenkijkers deze maand in de VT-Wonen. De binnenkijker bij ontwerper Jan Jansen is heel bijzonder. Een vitrinekast gevuld met een fantastische collectie schoenen en laarzen waar je graag een paar voor jezelf uit zou halen (moeilijk kiezen). Ik had ooit een paar laarzen van JJ. Niet geschikt om de vierdaagse op te lopen maar ik kon er vooral mooi mee zijn en stil zitten. Het zijn juweeltjes!


De binnenkijker bij Myon wil ik graag met jullie delen. Naar mijn idee de perfecte combinatie tussen rustiek, strak & industrieel vintage.









Veel koude materialen maar toch straalt de ruimte warmte uit..!









De oude luiken zijn een tegenhanger van de strakke en moderne keuken. Ik vind het een prachtige combinatie..!





Schitterend doorkijkje door de stalen deuren. Een linnen bank scoort bij mij altijd hoog!





Leuk om juist bij deze reportage de manden en zeepjes van Tierlantijn terug te vinden! Ze zijn zo leuk deze manden in Tajine vorm! Gemaakt van gras en kunststof!









Wit, wit, wit... Love it! Witte handdoeken en lakens! Het staat altijd zo fris!









Zo simpel!









De bewoonster is eigenaresse van het kledingmerk 10DAYS. Bij het zien van deze prachtige vesten/poncho's word ik heel benieuwd naar de nieuwe collectie..!










Rust en ruimte...!


















































































8 opmerkingen:

  1. rust en ruimte...*zucht*...en heeeel veel leuke spulletjes;)!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Idd een prachtig huis!

    Fijne zondag

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook zo genoten van de nieuwe VT. De tekst heb ik ook gebruikt. Hij slaat zo op ons :-) x groetjes Rarda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd fijn om die woonbladen van A tot Z en van Z tot A uit te pluizen!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mmmm, dat word dus snel naar de winkel zodra hij daar ligt! Het ziet er veelbelovend uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind dit ook een prachtig huis en was er helemaal weg van idd. Ik heb je blog weer gevonden gelukkig, kreeg wel de mailing van Tierlantijn maar je blog was ik even kwijt... komt nu weer helemaal goed! Volgende maand maar eens wat bij je shoppen... groetjes Greta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk al die inspiratie uit mooie bladen, heerlijk genieten in het zonnetje...

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze binnenkijker viel mij ook al op, hij is echt super!

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen