dinsdag 4 september 2012

Binnen kijken bij...

Met altijd even veel enthousiasme is Pamela in de weer met haar huis. Een nieuwbouw huis in Amersfoort. Voor wie denk dat een nieuwbouwhuis minder sfeervol is dan een oud huis heeft Pamela het tegendeel bewezen. Regelmatig komt ze vitueel binnen stappen bij Tierlantijn en ik vind het dan ook ontzettend leuk om te zien hoe de Tierlantijn items een plaatsje in haar huis hebben gekregen!
Verliefd op het meidenkastje. Model, kleur... helemaal goed!
De keuken is strak zonder al te veel tierlantijntjes. Hoewel ik er toch wel een paar zie..;)
Kaarten, poster, zakjes, herinneringen...overal vind je ze terug bij Pamela in huis. En dan graag met maskingtape in verschillende motiefjes bevestigd! Leuk!!
Hoe creatief...! De verzameling vogelhuisjes hebben een plaatsje gekregen aan steigerplanken!
Just like i like it! Veel verschillende krukjes, stoeltjes en een bank bij de eettafel. Maakt het lekker speels en uitnodigend...: Aan tafeeeel!

17 opmerkingen:

  1. Die steigerplanken met vogelhuisjes te leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had deze foto's al gezien bij Lisanne.
    Prachtige binnenkijker, wat een sfeer!

    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke binnenkijker, en ook leuk dat er hier dan wat tierlantijn te zien is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor jullie lieve en leuke reacties! En Iloon, jij onwijs bedankt voor dit stuk! Ben een happy mens :-)
    Fijne dag allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellige binnenkijker! De vogelhuisjes zijn mijn favoriet.

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie binnenkijker,inderdaad! Keuken is mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ziet er erg gezellig uit, vooral die vogelhuisjes zijn erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey! Dat zijn bekende foto`s!?! Mooi huis is het, hè?! Had je de binnenkijker op mijn blog gezien? Ik heb net jouw blog ontdekt en ga m bekijken! Liefs Lisanne

    lisannevandeklift.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superleuke binnekijker,geweldig! fijne dag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Ilona,

    op mijn blog heb ik net een bericht geplaatst over Showhome. Ik heb daarvoor ook 2 foto's van jouw prachtige huis gebruikt. Uiteraard promoot ik tegelijk je mooie blog en webshop. Hoop dat je het ok vindt! Laat het anders even weten! Fijne dag!

    Liefs Lisanne
    lisannevandeklift.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje wat een leuk blog is dit ook weer, ontdekte het via Lisanne. Volger erbij! :)

    Miranda
    www.lekkerfrisss.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen